© 2017 concept and design by LaPol  / Sprookjesbranding & Moedmarketing
Algemene voorwaarden Zakelijke Dienstverlening LaPol / Privacyverklaring

16 Sep 2019

Mijn sprookje voor deze wereld is een basisinkomen voor iedereen, dat niemand meer in armoede hoeft te leven. En dat vrouwen de kracht voelen om hun verhaal te delen met de wereld zonder dat ze bang z...

3 Mar 2019

Elk van mijn blogs draagt bij aan het creëren van een sprookjesleven. Dit keer: wat we meer uit Carnaval kunnen halen dat we dagelijks kunnen beoefenen.

20 Jan 2019

Hoe zou jij reageren wanneer je nét je kantoor verhuisd hebt naar een pand waarop een serieuze koopintentie ligt? Je hebt zo’n beetje de laatste doos uitgepakt, je onderbuurman komt je het nieuws vert...

19 Jul 2018

Disney heeft een doel: ‘To make people happy’. Juist de manier waarop ze dat doen, via het creëren van een onwerkelijke – illusionaire wereld - is in de kern magisch. Welke kenmerken van het magische...

29 May 2018

Wat Michel Jansen schrijft kan ik beamen: archetypen zijn intuïtief herkenbaar en (onbewust) werken ze heel krachtig. Sinds de start van Sprookjesbranding krijg ik vaak lyrische reacties vanuit mijn o...

Please reload

Zoeken op tags
Please reload