Je toptalent is de basis voor je sprookjesbrand

  • Ben je op zoek naar jouw unieke uitdrukkingsvorm? 

  • Wil je niets liever dan money uit je missie halen, poen uit je purpose?

  • Vind je verkopen echter 'vies', vervelend en ver-van-je-bed?

  • Gaan de woorden marketing en authentiek niet samen voor jou?

  • Heb je een hekel aan alle trucjes die je om je heen ziet?

  • Ken je je eigen-waarde niet goed genoeg om wonderen te verrichten?

  • Zou je jouw spiritualiteit willen inzetten in storytelling en sales?

Nou vrouw, én man, shake hands. Ik werk al bijna 20 jaar als communicatie queen en marketing magiër. Ik ken de ins en outs van het vak, dat in de kern drijft op psychologische principes en menselijke wetten, geen economische!

 

Wie zichzelf kent en weet wat ons, als mensen, wezenlijk drijft heeft snel door hoe marketing werkt. In theorie is het makkelijk om, als een alchemist, een 'succesformule' te destilleren. Een verkoopgeheim te creëren.

 

In de praktijk, zeker in die van de ondernemende vrouwen waarmee ik werk, blijkt het een stuk lastiger om money uit je missie te halen, met je purpose 

genoeg poen te verdienen, vanuit waarde wonderen te creëren.

Het lijkt wel alsof aandacht en authenticiteit niet samengaan.
Alsof oprechtheid en ondernemerschap niet bij elkaar horen.
Alsof marketing, menselijkheid en magie verschillende werelden zijn.

Het lijkt wel alsof je moet schreeuwen om gehoord te worden.
Alsof je gek en 'crazy' moet doen om geloofwaardig te zijn.
Alsof je altijd en overal zichtbaar moet zijn als zakenvrouw.

Het lijkt wel alsof je je ziel thuis moet laten als je zaken doet. 
Alsof je diepste verlangen geen veilige bedding heeft in deze wereld.
Alsof we elkaar moeten bevechten om te kunnen overleven.

Als je dit (ook) zo voelt en vindt is het tijd om met jezelf aan de slag te gaan. Jij creëert jouw werkelijkheid immers vanuit je eigen overtuigingen. Zelfs al geldt wat ik hier beschrijf voor de meeste mensen, dit is waar het om gaat

 

Wat wil jij? Wat wil jij creëren, neerzetten en manifesteren? 
Wat is jouw visie? Wat zie jij? Wat voel jij? Wat denk jij
Matcht dit met wat je gelooft? Zegt? Daadwerkelijk doet?
Ben je bewust van je eigenwaarde? Reflecteert je prijs dit?
Handel en leef je vanuit heelheid, overtuigingskracht en vertrouwen? 
Ben je bewust van het wonder van jou? Van je creatiekracht?
Welke illusie(s) moet je doorprikken om real te worden?

Ben je bereid jouw versie van Sprookjesvrouw te zijn in je eigen levensverhaal? 
Durf je jouw unieke stem te volgen om op jouw bestemming te komen? 
Durf je andere levens diep te raken en een (h)echte inspiratiebron te worden?
Ben je bereid mensen jouw wereld in te leiden, ook als ze kunnen verdwalen?

 

Als het antwoord JA is heet ik je van harte welkom. Ik nodig je uit om samen met mij, en tal van andere vrouwen in mijn community, van je toptalent je magic brand te maken. Juist als je nog geen idee hebt hoe.

Een merk bouwen is deels ongrijpbaar werk, marketing mystiek so to speak.
Er zijn namelijk minimaal 2 partijen bij betrokken: jij - als zender - en je publiek, cliënt of klant - de ontvangers. Zij bepalen mee wie jij 'bent'. 

Een sterk merk bouwen kan alleen als jij je krachtig voelt in jezelf. Het maakt totaal niet uit wat je doet maar hoe je - wat je doet - uitdraagt. Als jij het zachtste merk ter wereld wil zijn, dien je de zachtste persoon op aarde te zijn.

Je merk moet matchen met jou. Met wie jij bent. Met jouw talenten. Jouw missie. Jouw visie. Kortom: met jouw 'merkpersoonlijkheid'. Je hoeft echt niet in een prinsessenjurk op een paard te klimmen om succesvol te zijn.

Sprookjesvrouw is wie ík ben, het past bij mij. Als merkmagiër en missie manifestator gaan we - met zijn 2-en en met een kleine groep - op zoek naar een vertaling die aansluit bij jouw missie, talenten en persoonlijkheid.

 

Om die vertaling concreet te maken werk ik dolgraag met de S.U.C.C.E.S.-formule van de Gebroeders Heath. De letters staan voor: Simplicity, Unexpectedness, Concreteness, Credibility, Emotion en Story. 

Ik geloof niet in óf óf, ik sta en ga voor én én. Magie en marketing horen voor mij bij elkaar. Net als purpose en poen. Sales en spiritualiteit. Merk en mystiek. Creatie en concreetheid. Innerlijke rijkdom en uiterlijk resultaat.

De zakenwereld kan niet zonder bezieling. Onze professionaliteit wordt sterker naarmate we persoonlijk - onszelf - durven zijn. De overheidswereld heeft het ondernemerschap nodig. De dromer kan niet zonder de realiteit.

De realiteit is waarlijk het grootste sprookje! We kunnen haar op zoveel manieren waarnemen, beleven en er vorm aan geven. Wij, jij en ik, dit leven, dat IS het wonder. Het sprookje. Durf jij in overgave

Wat je praktisch moet weten over een Missie Manifestatie traject
 

  • Het traject kan alleen plaatsvinden als jij je missie kent, als dat niet zo is raad ik je aan eerst een Talent traject te doen

  • Ik bied het op dit moment alleen 1-op-1 aan, het groepstraject is nog in ontwikkeling en gaat vanaf media 2020 de wereld in

  • Het bestaat uit 7 sessies van elk 1,5 tot 2,5 uur, elke sessie gaat dieper in op een van de letters uit de formule

  • Het resultaat is een pink print van hoe (vorm), voor wie (klant), waar (medium) en wanneer (tijd) jij je waarom (missie) in de wereld gaat zetten 

  • De kosten voor het traject zijn E 2.450,- exclusief btw, inclusief materialen en een magische fotoshoot bij La Sirel creatieve fotografie!

  • De investering is volledig aftrekbaar en in termijnen te betalen

Voor en met deze vrouwen heb ik sinds oktober 2017 aan hun Sprookjesconcept gewerkt. Handen en voeten geven aan de missie en ideeën hebben ze zelf gedaan.

Inge Graus, coach in organisaties
deed een Faitytale brand traject

Ik vond het een heel prettig traject. In het begin waren er heel veel emoties, dat was mooi. Bijzonder dat die bij Nicole naar boven kwamen. Er was, denk ik, eindelijk ruimte om daar aan toe te geven. De highlights zijn het ontdekken en steeds concreter maken van Zaak van Aandacht. Daar hoort uiteraard ook het gesprek bij, buiten op het gras, over de ideale klant. De fotoshoot was een feestje. De lowlights, altijd moeilijk. Soms vond ik de periode tussen twee afspraken erg lang duren. En ik heb het gevoel dat ik nog meer durfkracht kan gebruiken.

oeps, you found me

Follow the Fairytale Flow.

Algemene  voorwaarden
Privacy statement


Regio Maastricht/Heerlen
Opereert landelijk

Adres: Langen Akker 22
6325 CL 
Berg en Terblijt

nicole@lapol.nl
+31 (06) - 51 29 37 68

  • LaPol Sprookjesvrouw | LinkedIn
  • LaPol Sprookjesvrouw | Facebook

© 2020 by LaPol Sprookjesvrouw | Fotografie: Original Cin & LaSirel | Logo: Aline Ploeg | Illustraties: Amarins de Jong | Dank aan Marcel van Kasteren