© 2017 concept and design by LaPol  / Sprookjesbranding & Moedmarketing
Algemene voorwaarden Zakelijke Dienstverlening LaPol / Privacyverklaring

Met deze dappere Wondernemers heb ik in 2017 een merksprookjes traject afgerond: Ingrid Isphording, Mila Ganpatsing, Elena Paplauskaite, Inge Graus en Astrid van Vlodrop. Elke vrouw is uniek en brengt haar eigen kern- en merkwaarden, haar eigen visie en talenten en haar eigen (social media) marketing voorkeuren mee naar de 'merktafel'. Als business coach en personal brand expert kan ik ver met je meelopen en werken we aan 3 sprookjes pijlers om jouw merkdroom te realiseren: je persoonlijke ontwikkeling, je positionering en je profilering. 

Een magisch concept werkt alleen als het vertaald wordt naar magische marketing. Daar hoort op de eerste plaats bij: fabeltastische fotografie. Ik werk liefst samen met LaSirel, mijn fairytale fotograaf en soulsista in de creatie van magische merksprookjes. Als mijn klanten een andere voorkeur hebben neem ik dit uiteraard mee. Tot slot kan de marketing handen en voeten krijgen in de vorm van drukwerk en social media marketing (FB posts e.d.). Ook hiertoe werk ik samen met verschillende vormgevers en web-bouwers.

Van missie naar merk // van idee naar inkomen

"ik heb een neus voor succes, oog voor verbeelding en een hart voor mensen."
 

Maar liefst 10 sprookjestrajecten binnen 10 maanden met 10 betoverende top vrouwen. 
Dat was de oogst na de lancering van mijn eigen merksprookje in oktober 2017. 
Bovendien kwam ik in dezelfde maand in een heus (!) kasteel terecht met mijn kantoor!
Ongelofelijk toch?! Af en toe moet ik mezelf in de arm knijpen, maar mijn droom is echt.

 

Voordat ik ongeloofwaardig word... Nee, ik heb dit niet zonder worsteling bereikt! 
Ik ben draken van issues tegen gekomen onderweg waarvan ik veel heb geleerd.
Door mijn eigen brand heb ik me laten aanmoedigen om 'vooral door te gaan'.
Steeds opnieuw JA te zeggen en helder te kiezen - dat vind ik lastig zeg!

JA. Ook ik laat me tussentijds coachen door de besten op hun vakgebied. 
O.a. door Simone Levie (online business) en de YogaRebelation (powerful living).  
Persoonlijke en professionele coaching versnelt, verlicht en bekrachtigt je proces.
Investeren in vakvrouwen levert je op alle vlakken veel op en verdient zichzelf terug.

 

"creatieve processen kosten tijd, energie & aandacht."
 

2 van 'mijn' 10 merksprookjes zijn in de afrondingsfase: Weg van de Krijger & Mila's Holy Mojo.
Eind 2018 vind je hier alle merksprookjes die ik samen met mijn klanten heb gecreëerd.

Creatieve processen vergen tijd, geld, aandacht en energie, realiseer je dat goed.
Maar ze zijn zó bijzonder en mijn klanten verkopen meestal terwijl ze nog aan het bouwen zijn!

Een merksprookje, gebouwd vanuit een sterke persoonlijke story, is van (on)schatbare waarde. 
Vraag jezelf eens af, 'Wat is mijn missie me waard?'. 'Wat ben ik waard?'

Durf jij te denken termen van succes? In wat branding je oplevert i.p.v. van alleen wat het kost

Dat is namelijk een van de geheimen om ook daadwerkelijk succes te boeken.

"Onze grootste angst is niet 
dat we ontoereikend zijn
maar onmetelijk krachtig."

Marianne Williamson

brand

bord

Ingrid Isphording

krijgerkracht.nl

Nicole Pol / LaPol

sprookjesbranding.nl

Astrid van Vlodrop

mevrouwastrid.nl

Artamuse
artamuse.nl

Mila's Holy Mojo

milasmojo.nl

Elena Paplauskaite
passionateyou.nl

in ontwikkeling

met hen heb ik gewerkt

"YOU'VE ALWAYS HAD THE POWER MY DEAR. YOU JUST HAD TO LEARN IT FOR YOURSELF."

Kitty Dijcks

volgde een brand pitch training 

Knap hoe Nicole de juiste vragen stelt aan elk van de cursisten. Ze gaat daardoor heel diep en er kwamen bij mij gevoelens naar boven waarvan ik niet wist hoe diep ze zaten. Bovendien werkt haar bijna kinderlijke enthousiasme heel aanstekelijk!
Een aanrader als coach, maar zeker ook als persoon, laat je verrassen!

Esther de Koning

deed een brand strategie sessie

Superfijn gewerkt met Nicole. Ze is helder, invoelend en heerlijk concreet. Ze weet de afzonderlijke bomen in het (werk)bos weer te onderscheiden en ze je te tonen, terwijl je toch het idee krijgt dat je dat zelf doet. Knap en fijn. Inzichtelijk is het woord. Maar dat klinkt dan weer niet zo sprookjesachtig als zijzelf is. 
Een dikke Merci van de Koning :-)

Mirtel Gommans

deed een brand strategie sessie

Nicole heeft me echt een stap verder gebracht met mijn bedrijf. Tijdens een strategiesessie helder gekregen waar de kansen en mogelijkheden liggen en welke stappen dit van mijzelf vraagt. Dit doet Nicole op haar eigen speelse wijze zonder de confrontatie te schuwen waardoor blinde vlekken bij jezelf duidelijk worden. Ik raad iedereen die worstelt, of zich afvraagt wat de beste stappen zijn om verder te komen, een sprookjestraject aan!"